Czy na blogu można zarobić?

Ola Sztobryn i Marta Mielczarek z Brand New Media podczas najbliższej Akademii Dziennikarstwa Internetowego opowiedzą o tym, czy na prowadzeniu bloga można zarabiać. Akademia Dziennikarstwa Internetowego już 5 stycznia 2011 r. o godz. 17.00 w Wyższej Szkole Zarządzania „Edukacja” we Wrocławiu.

Dowiecie się wszystkiego, co powinniście wiedzieć o polskiej blogosferze. Ola Sztobryn (dawniej e-lama.pl) i Marta Mielczarek (dawniej dlastudenta.pl) wyjaśnią Wam, czy w naszym kraju występuje zjawisko zawodowego blogowania, podpowiedzą jak z bloga trafić do TV, przedstawią największe sukcesy polskich blogerów. Opowiedzą również o szafiarkach i o tym, jak znanym polskim blogerom uderza do głowy woda sodowa.

Firma Brand New Media, w której Ola i Marta na co dzień pracują zajmuje się reklamą internetową na blogach. W 2008 roku powstała sieć blogvertising.pl – od tego momentu Brand New Media stworzyła wiele niestandardowych rozwiązań reklamowych. Swoje kampanie prowadzi głównie na blogach, ale coraz częściej zwraca się również w stronę innych social media (Facebook, Twitter, Blip). Firma wykracza również poza granice internetu, organizując eventy, konkursy i sesje zdjęciowe w ramach prowadzonych kampanii.

Więcej informacji na www.akademia.studente.pl

Tego wpisu nie można komentować